Zeszyt Naukowy 48
Wydanie: 2018
Liczba artykułów: 8
Zapraszamy do lektury kolejnego wydania Zeszytu Naukowego. Tym razem publikowane teksty są owocem pracy studentów i młodych pracowników nauki. Zgłoszone do wydawnictwa teksty przeszły pełen cykl wydawniczy i uzyskały pozytywne recenzje, co determinuje fakt ich wydania. Opublikowane w zeszycie teksty stanowią wynik badań młodych naukowców głównie z zakresu nauk społecznych – w tym zarządzania, marketingu, finansów czy prawa. Praktyczny wymiar publikowanych wyników badań pozwala na ich zastosowanie zarówno w procesie dydaktycznym, jak też w życiu gospodarczym. Zapraszamy do lektury!
Artykuły
- 1. LIMITED LIABILITY COMPANY. SOME COMPARATIVE REMARKS
Jakub Ciuchta - 2. PRYWATNOŚĆ, A KORPORACJE – BEZPIECZENSTWO INFORMACJI W DOBIE NOWYCH TECHNOLOGII
mgr Anna Zapiór - 3. POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY, JAKO FORMA PROFILAKTYKI DYSFUNKCJI KOMUNIKACJI MIĘDZYLUDZKIEJ
Aleksandra Markiewicz, Paulina Sosnowska - 4. WPŁYW COACHINGU NA POTRZEBY KLIENTA
Wojciech Grybel - 5. MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW ISTOTNYM ELEMENTEM ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
Kamila Zelga - 6. ZASTOSOWANIE PRAWA UNIJNEGO DO NARUSZEŃ PRAWORZĄDNOŚCI PRZEZ PAŃSTWO CZŁONKOWSKIE
Monika Woźniak - 7. UWARUNKOWANIA KONKURENCYJNOŚCI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH W POLSCE – KONTEKST TEORETYCZNY
mgr Piotr Kolano - 8. MOTYWACJA I JEJ WPŁYW NA JAKOŚĆ PRACY PIELĘGNIAREK W WYBRANYCH ODDZIAŁACH SZPITALNYCH PUBLICZNEJ PLACÓWKI SŁUŻBY ZDROWIA
mgr Agnieszka Anna Pawlik