DZIAŁANIA PROMOCYJNE NA PRZYKŁADZIE MARKI COCA-COLA

()

Lisa Mangone, Oliwia Skawska

Kampanie promocyjne stanowią ważny element strategii marketingowych firm, które chcą zwiększyć swoją popularność oraz sprzedaż swoich produktów lub usług. Budowanie wizerunku marki to niezwykle ważny aspekt działań promocyjnych. Marka Coca-Cola od lat regularnie prowadzi szereg działań promocyjnych, które mają na celu budowanie rozpoznawalność marki na rynku. Celem artykułu jest przeanalizowanie wybranych działań promocyjnych marki Coca-Cola oraz próba określenia ich wpływu na postrzeganie marki.

Jak bardzo interesujący był ten artykuł?

Kliknij na gwiazdkę, aby zagłosować

Średnia ocena / 5. Głosów:

Jak narazie nikt nie głosowal.




Szukaj
Redakcja

Redaktor naczelny:
dr Magdalena Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redaktorzy: 
Zarządzanie i Informatyka:
dr Artur Figurski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Paweł Kawa – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Janusz Majewski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Finanse i Rachunkowość:
mgr Zofia Wydymus – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Magdalena-Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redakcja językowa (j. angielski):
mgr Janusz Szczygieł – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Sekretarz Redakcji:
dr Bartosz Banduła – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie