Zeszyt Naukowy 41 – Zarządzanie
Wydanie: 2016
Liczba artykułów: 7
Zapraszamy do lektury najnowszego wydania Zeszytu. Tym razem siedem zaprezentowanych prac koncentruje się wokół problematyki szeroko pojętego zarządzania. Zaprezentowane teksty uzyskały pozytywną recenzję i zostały tym samym dopuszczone do publikacji.
Artykuły
- ANALIZA ZADOWOLENIA KLIENTÓW Z PRODUKTÓW BANKOWYCH OFEROWANYCH PRZEZ BANK X W ŚWIETLE WYNIKÓW WŁASNYCH BADAŃ ANKIETOWYCH
lic. Anna Kot, dr inż. Dominika Woźny - MARKETING DOŚWIADCZEŃ – ZAŁOŻENIA I PERSPEKTYWY
mgr inż. Joanna Brandys - OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH W INTERNECIE –PROGNOZOWANIE PROCESU SPRZEDAŻY Z WYKORZYSTANIEM REGRESJI LINIOWEJ
inż. Jan Juras, dr inż. Marek Valenta - PROAKTYWNOŚĆ W KONTEKŚCIE ZMIAN KARIERY ZAWODOWEJ
mgr Urszula Woźniak - ROLA NOWEJ MARKI W STRATEGII PRODUKTOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA
mgr Anna Oleksy-Gębczyk - SŁUŻBA W POLICJI A KODEKS PRACY
dr Artur Figurski, mgr Magdalena Maciejewska - ZARZĄDZANIE MAŁĄ FIRMĄ – MOŻLIWOŚCI I BARIERY W WARUNKACH POLSKIEJ GOSPODARKI
prof. dr hab. Lesław Haber