ARCHETYPY MARKI NA PRZYKŁADZIE KRAKOWSKIEJ UCZELNI WYŻSZEJ

()

Gabriela Handziak, Bartosz Kaczmarczyk

Celem niniejszego artykułu jest przybliżenie zagadnień związanych z archetypami marki i omówienie wykorzystania ich w marketingu. Zagadnienia te zostały oparte na ogólnej teorii archetypów Carla Gustawa Junga z początku XX w. W artykule przedstawiono również wyniki przeprowadzonych badań własnych na temat archetypów marki Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie. W przeprowadzonych badaniach ilościowych sprawdzono, jak respondenci postrzegają markę Uczelni jako odbiorcy wewnątrz organizacji, co pozwoliło dopasować odpowiedni archetyp marki do Uczelni za pomocą interpretacji odpowiedzi badanych osób.

Jak bardzo interesujący był ten artykuł?

Kliknij na gwiazdkę, aby zagłosować

Średnia ocena / 5. Głosów:

Jak narazie nikt nie głosowal.




Szukaj
Redakcja

Redaktor naczelny:
dr inż. Dominika Woźny – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redaktorzy działów:
dr Artur Figurski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Justyna Michniak-Szladerba – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
dr Janusz Majewski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redakcja językowa (j. angielski):
mgr Janusz Szczygieł – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie