Zeszyt Naukowy 1 – Zarządzanie i Marketing
Wydanie: 2004
Liczba artykułów: 0
(red.) Łukasz Wacławik Prezentuje i promuje aktywność naukową pracowników. Zebrane w nim artykuły dotyczą różnych dziedzin szeroko pojętych nauk ekonomicznych. Są tu prace z zakresu rachunkowości, ekonomii, rynków kapitałowych, bankowości. 1.Joanna Brandys, Kwestionariusz – podstawowy instrument pomiarowy w badaniach marketingowych 2.Artur Figurski, O pewnych metodach doboru cech diagnostycznych w badaniach taksonomicznych 3.Paweł Kawa, Wpływ polityki podatkowej na inwestycje. Analiza teoretyczna, wyniki badań empirycznych, rekomendacje dla polityki gospodarczej 4.Paweł Kawa, Teorie wzrostu gospodarczego – ujęcie modelowe i rekomendacje pod adresem polityki ekonomicznej 5.Magdalena Kowalska-Musiał, Aukcje elektroniczne – jako współczesna transformacja aukcji tradycyjnych 6.Sylwia Krajewska, Finansowe instrumenty controllingu strategicznego 7.Dominika Woźny, Marketing partnerski – relacje przedsiębiorstwa z klientami kluczowymi