Zeszyt Naukowy 1 – Zarządzanie i Marketing

()

Wydanie: 2004

Liczba artykułów: 0

(red.) Łukasz Wacławik Prezentuje i promuje aktywność naukową pracowników. Zebrane w nim artykuły dotyczą różnych dziedzin szeroko pojętych nauk ekonomicznych. Są tu prace z zakresu rachunkowości, ekonomii, rynków kapitałowych, bankowości. 1.Joanna Brandys, Kwestionariusz – podstawowy instrument pomiarowy w badaniach marketingowych 2.Artur Figurski, O pewnych metodach doboru cech diagnostycznych w badaniach taksonomicznych 3.Paweł Kawa, Wpływ polityki podatkowej na inwestycje. Analiza teoretyczna, wyniki badań empirycznych, rekomendacje dla polityki gospodarczej 4.Paweł Kawa, Teorie wzrostu gospodarczego – ujęcie modelowe i rekomendacje pod adresem polityki ekonomicznej 5.Magdalena Kowalska-Musiał, Aukcje elektroniczne – jako współczesna transformacja aukcji tradycyjnych 6.Sylwia Krajewska, Finansowe instrumenty controllingu strategicznego 7.Dominika Woźny, Marketing partnerski – relacje przedsiębiorstwa z klientami kluczowymi

Artykuły

    Jak bardzo interesujący był ten artykuł?

    Kliknij na gwiazdkę, aby zagłosować

    Średnia ocena / 5. Głosów:

    Jak narazie nikt nie głosowal.




    Szukaj
    Redakcja

    Redaktor naczelny:
    dr Magdalena Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

    Redaktorzy: 
    Zarządzanie i Informatyka:
    dr Artur Figurski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
    dr Paweł Kawa – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
    dr Janusz Majewski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

    Finanse i Rachunkowość:
    mgr Zofia Wydymus – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
    dr Magdalena-Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

    Redakcja językowa (j. angielski):
    mgr Janusz Szczygieł – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

    Sekretarz Redakcji:
    dr Bartosz Banduła – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie