WYKORZYSTANIE KONTROWERSJI W KOMUNIKATACH REKLAMOWYCH

()

mgr Joanna Dreżewska, lic. Kacper Stabryła-Tatko

W artykule poruszono kwestię wykorzystania określonych technik reklamy. Artykuł rozpoczęto od omówienia rodzajów i sposobu działania komunikatów. Następnie została przedstawiona rola emocji w reklamie, a całość wsparto o omówienie teorii shockvertisingu. Ostatecznie, przedstawione zostały wyniki badań dotyczące podejścia społeczeństwa do tego typu praktyk reklamowych.

Jak bardzo interesujący był ten artykuł?

Kliknij na gwiazdkę, aby zagłosować

Średnia ocena / 5. Głosów:

Jak narazie nikt nie głosowal.




Szukaj
Redakcja

Redaktor naczelny:
dr inż. Dominika Woźny – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redaktorzy działów:
dr Artur Figurski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Justyna Michniak-Szladerba – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie
dr Janusz Majewski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redakcja językowa (j. angielski):
mgr Janusz Szczygieł – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie