PROCESS-BASED APPROACH IN QUALITY MANAGEMENT

()

Piotr Wojciechowski, Ph.D., MSc.

Process-based approach to management is an important aspect of the proper functioning of organizations. The understanding what a process is makes it possible to determine monitoring criteria. The analysis of the data obtained through the monitoring of processes leads to decisions that may have a significant impact on improving the quality of products and services. This approach aims to eliminate nonconformities and prevent their occurrence, which contributes to organizational success.

Jak bardzo interesujący był ten artykuł?

Kliknij na gwiazdkę, aby zagłosować

Średnia ocena / 5. Głosów:

Jak narazie nikt nie głosowal.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Search
Editorial Office

Editor-in-Chief:
dr Magdalena Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Editors: 
Management and Computer Science:
dr Artur Figurski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Paweł Kawa – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Janusz Majewski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Finance and Accounting:
mgr Zofia Wydymus – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Magdalena-Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redakcja językowa (j. angielski):
mgr Janusz Szczygieł – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Assistant Editor:
dr Bartosz Banduła – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie