ANALIZA I OCENA FUNKCJONALNOŚCI BUDOWY STRON INTERNETOWYCH SKONCENTROWANYCH NA POTRZEBY KLIENTA W DOBIE WSPÓŁCZESNEGO E-MARKETINGU

()

Sandra Syc

W artykule dokonano przeglądu tematyki projektowania pozytywnych wrażeń klienta w odniesieniu do wizualnego i strukturalnego projektu stron internetowych. Treść porusza dyscyplinę z zakresu Human Centered Design, skupiającej się na pojęciach Customer Experience oraz User Experience. Mimo braku narzuconego ustawą wymogu spełnienia standardów dostępności dokonano próby identyfikacji, w jakim stopniu obecni uczestnicy rynku skłaniają się do metod skoncentrowanych na potrzebach ostatecznych użytkowników. Zaprojektowane badanie to analiza firmowej strony internetowej w odniesieniu do kryteriów spełnienia warunków wytycznych WCAG wersji 2.1, porównania do zewnętrznego dokumentu technicznego oraz wymiarów UX. Bazowym narzędziem badawczym jest zmodyfikowana wersja listy kontrolnej dostarczanej przez Ministerstwo Cyfryzacji Rzeczypospolitej Polskiej oraz przeglądarkowe rozszerzenie deweloperskie Devtools firmy Google LLC.

Jak bardzo interesujący był ten artykuł?

Kliknij na gwiazdkę, aby zagłosować

Średnia ocena / 5. Głosów:

Jak narazie nikt nie głosowal.




Szukaj
Redakcja

Redaktor naczelny:
dr Magdalena Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redaktorzy: 
Zarządzanie i Informatyka:
dr Artur Figurski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Paweł Kawa – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Janusz Majewski – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Finanse i Rachunkowość:
mgr Zofia Wydymus – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie,
dr Magdalena-Kowalska Musiał – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Redakcja językowa (j. angielski):
mgr Janusz Szczygieł – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Sekretarz Redakcji:
dr Bartosz Banduła – Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie